HANDELS- OG FORRETNINGSBETINGELSER

Open Experience Aps (CVR: 33259492) (herefter ’sælger’) varetager ansvaret for håndteringen af transaktionsdelen af denne service på vegne af Nordfyns Kommune.

Nordfyns Kommune varetager ansvaret for udlevering af købte produkter.

Nordfyns Kommune er ansvarlig for afhentning af fyldte bigbags på vegne af den aktuelt valgte renovatør/vognmand.

Aftale om køb af produkter

Aftale om køb af produkter i denne webshop er først bindende for køber, når sælger har registreret betalingen.

Aftalen er primært, men ikke udelukkende, gældende for borgere og virksomheder i Nordfyn Kommune.

Disse handelsbetingelser er i øvrigt underlagt dansk rets almindelige regler.

Købers oplysninger

Forudsætning for gennemførelse af købet er, at køber registrerer disse oplysninger:

  • Navn, adresse og postnr/by, som anvendes til at identificere køber
  • Email, som anvendes til levering af bekræftelse af bestillingen og kvittering for købet
  • Mobilnummer, som anvendes, når køber skal bestille afhentning.

Desuden kan følgende oplysninger registreres:

  • Virksomhedsnavn, som anvendes hvis produkter købes til en virksomhed.

Efter at købet er gennemført kan brugeren ikke bede om at data slettes så længe der er behov for support og statistik. Af hensyn til Bogføringslovningen skal transaktionsoplysninger desuden bevares min 5 år.

Efter 90 dage fra transaktionstidspunktet gælder følgende:

  • Information om købstidspunkt og solgte produkter forbliver uændret og tilgængeligt i forhold til statistisk og support
  • Købers oplysninger neutraliseres, så de ikke længere kan identificeres.

Betaling og afhentning af produkter

Betaling for produkter kan foretages med Dankort eller MobilePay.

Det samlede beløb (inkl. moms) reserveres på købers konto ved bestilling af produkter, og trækkes fra købers konto ved udlevering af bestilte produkter.

Efter at bestillingen er foretaget, modtager køber en bekræftelse på købet på email. Bekræftelsen indeholder bl.a. information om:

  • Ordrenummer
  • Købte produkter (type og antal)
  • Samlet beløb og betalingsmetode
  • Valgt udleveringssted.

Denne bekræftelse medbringes til det valgte udleveringssted, hvor personalet kontaktes. I forbindelse med udleveringen af produktet, registrerer personalet, at produkterne er udleveret.

Efter at produkter er udleveret og beløbet trukket på konto, modtager køber en kvittering på købet på email. Kvitteringen indeholder bl.a. information om:

  • Ordrenummer
  • Købte produkter (type og antal)
  • Samlet beløb og betalingsmetode.

Fortrydelsesret og refundering

Købet kan fortrydes i 30 dages fra købsdato. Ønsket købet fortrudt, kontaktes Nordfyns Kommune (se nedenfor) som foretager en refundering af beløbet. Refundering kan kun finde sted, såfremt produktet samtidigt afleveres i ubrudt tilstand.

Bestilling af afhentning

I forbindelse med bestilling af afhentningen af fyldte bigbags registreres følgende supplerende oplysninger knyttet til den enkelte ordre:

  • Ønsket uge/tidspunkt for afhentning.

Efter at afhentningen er foretaget, opbevares oplysninger i indtil 12 måneder af hensyn til evt. dokumentation.

Reklamation

Reklamationer vedrørende købsprocessen bedes rettet til sælger:

Open Experience Aps, Søndergade 4, 9300 Sæby,

Telefon: 31104411,

E-mail: [email protected]

Web: www.openexperience.dk

CVR-nr.: 33259492

Reklamation vedrørende udlevering af produkter eller afhentningen bedes rettet direkte til:

Nordfyns Kommune, Genbrug og Renovation, Industrivej 2, 5400 Bogense

Telefon: 64828360

E-mail: [email protected]

Web: nordfynskommune.dk/renovation